Konferencja STRATEGIA LEAN 2018

„Dlaczego w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków?” Cóż za naiwne hasło – pomyślałem, kiedy natknąłem się na nie po raz kolejny. Poza przeczytaniem świetnej książki Radka Drzewieckiego, odpowiedzi na to pytanie szukajcie na konferencji STRATEGIA LEAN.

Na konferencję zaproszono 13 prelegentów, którzy fizycznie przeprowadzili lub są w trakcie  przeprowadzania transformacji strategicznych w swoich firmach. Dzięki temu będą mogli pochwalić się nie tylko sukcesami, ale również błędami i lekcjami jakie z nich wynieśli. Poznamy realne case’y, z takich firm jak: Consolis Group, Amway Center Business Europe, Infosys Poland Łódź Delivery Center, York, EMC Instytut Medyczny, Wavin czy mLeasing.

Konferencja zostanie rozpoczęta od podsumowania najnowszego Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji z Pracy z 2018 roku. Następnie w gronie wybitnych ekspertów porozmawiamy o tym, dlaczego jedynie 26% transformacji kończy się sukcesem.

Po krótkiej przerwie jeden z największych autorytetów lean, Klaus Lyck Petersen opowie, jak zaplanować i przeprowadzić zmianę w 100 zakładach produkcyjnych na całym świecie.

Kolejnym prelegentem będzie Artur Kurasiński, który zademonstruje nam, jak technologia zmienia dzisiejszy biznes. Dalej wątek technologiczny rozwinie Bartek Długokęcki, który zaprezentuje jak aplikacja Sherlock Waste wpływa na zaangażowanie pracowników w rozwiązywanie problemów.

Następnie Rafał Szmuc (EMC Szpitale), Sławomir Borak (Wavin), Filip Makowski (York), Michał Krauze (Infosys Poland Łódź Delivery Center), Wojciech Karpiński i Joanna Bigaj (Amway) oraz Cezary Raczyński (mLeasing) przedstawią case studies ze swoich firm.

Ciekawostką IV edycji Konferencji Startegia Lean będzie niewątpliwie wystąpienie Stanisława Drzewieckiego , Prezesa Zarządu Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Bydgoszczy sp. z o.o –  „Od ponad 18 lat stawiamy na ciągłe doskonalenie”

Wydarzenie będzie też okazją do porozmawiania o pierwszej w Polsce publikacji o Lean w ujęciu strategicznym – książce autorstwa Radka Drzewieckiego „Strategia Lean, bo w wielkich firmach ludzie nie mogą doczekać się poniedziałków” – pod tym linkiem znajdziesz moje wrażenia z lektury tej niezwykłej książki.

Bilety na konferencję do kupienia na: https://konferencja.leanpassion.pl

UWAGA! Bilet na konferencję o wartości 2499 PLN do wygrania w zabawie na fanpage „Lean jest dla ludzi” na Facebook’uSzukaj wpisu z grafiką zapowiadającą konferencję – tam znajdziesz szczegóły.

IV Konferencja Strategia Lean
20 listopada 2018
Hotel Airport Okęcie
Warszawa

Pierwszy raz tutaj?

Lean, ze wszystkimi swoimi narzędziami i pojęciami, staje się coraz bardziej powszechny. A co za tym idzie, dociera do coraz szerszego grona pracowników w firmach. Jednak nie zawsze łatwo jest im wszystkim wytłumaczyć, o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi. A przecież zrozumienie jest podstawą sukcesu... czytaj dalej

O mnie

Od piętnastu lat pracuję w przemyśle, głównie motoryzacyjnym. Jestem praktykiem oraz propagatorem zrównoważonego rozwoju organizacji, opartego na zasadach, systemach i narzędziach... czytaj dalej